28 April 2013

Merindui Zaman Myspace..

Assalamualaikum...

Oleh kerana merindui sangat trhadap myspace aku nk aktif dalam dunia belog nie..tak best la main facebook ade je yang tak kene dan tak mengena..klau main belog ni bole buat entry da sebagainye..update pasal ape yg kita suke..disebabkan aku baru lagi dalam dunia belog ni so profile aku tak de cantik mane pon sekadar suke2..banyak yg perlu di improve kn..saya budak baru belajar kalau salah tolong jolokkan..hehe..sebelum ni yaya yg update belog ni oleh kerana servis brtukar tangan so aku la yg kene handle sume ni..macam gempak je cerita padahal da tak de pape lagi ngan yaya..haha..tak pe la dah tak de jodoh..dia pon da bahagia skang..wah dah melalut jauh ngan topik asal..hehe..so belog ni juga salah satu platform untuk aku melontarkan idea dan kate2 ape yg aku nak luahkan..kalau nak pendam pon xbole juga..kene ade medium untuk luahkan..yak semua rahsia atau masalah kita bole bincang ngn kawan2 dan family..ni la ibarat suara yg tidak kedengaran..so akhir kata dr saya jage diri jage hati jangan sampai trluka..tu je dr aku untuk kali ini..yg buruk datang dr aku dan yg baik semuanya dr Allah S.W.T..amin.. InsyaAllah ade entry lg :) peace!

0 dear Diary..:

 
;