30 April 2013

Kebahagiaan kau sebahagian daripada aku..

Assalamualaikum.. permulaan hari yg agak suram muram dan geram..sedih hati aku bile bukak facebook tengok news feed si dia bermesra ngan orang lain..emm memang la aku tak de hak nak marah ke ape ke..tp aku rase dia tahu kot yg aku ade hati kat dia kenape dia tak boleh memahami aku ye..bak kate scha alyahya dalam drama "JODOH" hidup ni perlu ade persefahaman dan kite perlu faham orang lain untuk orang faham kite..tp knape dia tak paham aku yg aku ni ikhlas sayang dia..tak taw la dia tu faham ke tak..ramai kawan2 aku suruh angkat kaki je lupakan dia dan fokus kat hidup aku..aku da cuba da untuk melupakan dia tp tak boleh gak..aku pon tak taw kenape aku tak boleh lupakan dia padahal aku kawan je ngan dia nak kate banyak kenangan tak juga sebab dia jauh sane aku kat sini..tu lah orang kate kuasa Allah memang tiada tandingnya..sampai skang aku asyik ingat kat dia je memikirkan keadaan dia disana sampai aku jatuh sakit demam sakit kepala..dulu mase aku putus cinta macam ni jugak tp kenape aku ngn dia macam ni jugak aku brcinta ke ngan dia..aku memang jatuh cinta ngan dia tp cinta aku bertepuk sebelah tangan je..ntah la aku doakan dia bahagia pon dah memadai untuk dia..aku tak mampu buat dia bahagia tp mampu mendoakan dan melihat kau bahagia..aku harap dia tak salah buat pilihan teman hidup dia..kalau kita sayang seseorang tu kita akan biarkan dia buat pilihan jangan ada paksaan..apa yg dia pilih tu la yg terbaik utk dia..aku tahu aku ni masih muda dan masih awal utk berkatakan soal cinta..tp setiap insan yg bernama manusia berhak mendapatkan cinta dr seseorang..semua manusia ade perasaan tak terkecuali aku yg memendam perasaan trhadap dia..andai kau yg brnama "dia" tu kalau trbace entry ni aku harap kau dapat bace isi hati aku yg dah diluahkan tp tak dipedulikan..aku nak kau tahu aku selalu fikirkan tentang kau sebelum tidur dan bangun dr tidur..kau yg aku harapkan utk memberi aku semangat dalam hidup utk aku teruskan kehidupan aku tp aku rase kaulah racun yg berbisa..sedih hati aku ni..hanya Allah je yg taw perasaan aku..so sampai sini je la k..nak layan perasaan jap..jage diri kau jage hati kau jangan sampai terluka jage iman kau aku sentiasa ade untuk kau AM's..

0 dear Diary..:

 
;