11 June 2013

Hari ke 2 di KL..

Assalamualaikum..

hari kedua aku berada di KL ni..so far so good la..not bad..rutin harian aku hari ni bangun tido pastu siap2 untuk pegi interview kat T.G.I Fridays..sampai je aku kat sane aku isi form pastu tunggu manager dia sampai..tunggu punya tunggu tak jadi interview..so aku pon dengan hati kecewa aku balik rumah..kat rumah pon tak de buat ape on9 je la..dikala aku kesunyian pasti aku merinduinya..aku still lagi gaduh ngan AM's..hati aku resah gelisah serba tak kene dengan situasi ni..ntah la..aku pon tak taw nak salahkan sape..kalau dia bace entree ni aku nak bagitau dia yg aku betul2 mintak maaf..aku tak tahu macam mane bole jadi macam ni..hope dia ok tanpa aku yg selalu menemani hari2 dia..sedih sangat hati aku ni..rase kekurangan sangat..aku bukan tak hargai dia tp aku sayang kat dia dan aku nak lebih beri perhatian kat dia..tp aku rase dia tak selesa kot..petang td aku text dia then dia reply yg dia tak nak teruskan persahabatan ni..tak pe la aku redha ape yg trjadi..aku selalu pegang kate2 ni..jika kita sayang seseorang tu kita redha dengan apa jua keputusan yg dia buat sebab pilihan dia adalah yg terbaik untuk nya..so aku hanya mampu berdoa atas kebahagian dia..lepas magrib aku siap2 pegi gym..nak bentukkan badan katenye..hahaa..budak2 ni semua semangat nak main gym aku pon turut sama bersemangat nak main gym..tp sen aku tak banyak la kalau ak main hari2..penat gila tp terbaik best sangat..so lepas main gym aku ngan dak2 ni sume lepak minum n shisha kat RNK Ampang..aku ari ni buat kali pertama nya cuba makanan baru..burger murtabak..memang awesome sangat..inti nye dia saute bawang daging burger isi ayam ngan hot dog..then letak black paper sket..tp kalau dia saute ngan black paper sos memang terbaik..pastu toping dia ada telur macam nasi pataya tu..best sangat..korang kene try kat RNK Ampang..then lepas makan kitorang pon chow balik sebab badan dah lepak sangat..sampai rumah mandi pastu update entree ni..so aku nak tido..hahaa..ok la see u again guys..chill..

0 dear Diary..:

 
;