06 June 2013

Saya Sakit...

Assalamualaikum..

setelah beberapa hari tak update bubu belog ni..aku rase aku rindu pulak kat belog ni..hahaa..dah seminggu aku terbongkang kat rumah disebabkan demam yg teramat batuk yg teruk dan lain-lain lagi..aku batuk sampai hilang suare aku..ade gak trfikir nak pegi klinik mane taw ade sakit kritikal ke..tp jawapan dokter tetap sama..hahaa..aku memang dari kecik lagi kalau sakit je mesti lama dan cepat kena sakit..sebab aku ni kurang antibody dan kurang kasih sayang..hahaa..so aku perlukan seorang jururawat yg boleh jage ak setiap hari..cewah..hahaa..siosly 2 minggu baru baik demam..dasyat betul la demam ni..da macam kene santau pon ade..hahaa..so skang aku da boleh menjalankan aktiviti aku seperti biasa..owh ya minggu depan aku da nak naik KL da..aku nak bina hidup baru..so wish the best for me oke..hehee..dan akhir kate dari aku demam kau jangan ganggu aku lagi..aku tak suka..chill yeah for next entree oke..

0 dear Diary..:

 
;