02 May 2013

Permintaan Biografi Muhammad Nasrinazizi??

Assalamualaikum..

holaa..hari ni nak update pasal politik boleh?haha..just a joke..malam tadi aku dapat lepak ngan kawan aku yg sombong dan susah nak ajak lepak tp semalam dia dapat luangkan mase untuk aku..yeahh..so dia tadah je la ape yg aku citer kat dia..panjang lebar aku bebual ngan diorang tu..banyak benda yg menarik kami bincangkan dr soal kehidupan sampai la ke soal hati..aku ni tak abis2 dengan masalah aku..ntah bila la hentikan kemelut kehidupan ni..so aku citer la yg aku ni ade blog dan baru nak berjinak2 dengan blog ni..aku sambung blog ni dari yaya..dulu dia yg aktif dalam blog ni tp bila da tak bersama dgn dia so aku la penyambung pencerita..aku sambung blog ni pon sebab aku nak luahkan segala isi hati aku,pandangan aku,kehidupan aku,tentang aku dan segalanya tentang aku..bubu belog ni la tempat aku luahkan segalanya..orang yg tahu blog ni je yg boleh tahu segalanya tentang aku..tak amik taw??do i care??hahaa..so kawan aku ni pon suggest kan kat aku supaya buat biografi tentang aku..untuk pengetahuan korang aku dah ade biografi aku sendiri yg aku create untuk seseorang yg aku sayang..tp tak salah kalau aku copy paste dari buku tu ke bubu belog aku ni kan..InsyaAllah kalau aku rajin dan ade mase aku akan buat..nak edit bubu belog ni pon menyakitkan hati sebab line brodband macam la sipot lumba lari..lah nak taw ke sape kawan aku tu?lupa nak kenalkan..hehe ni la dia..

ni la orang yg dimaksudkan Fazihan dan Fatin Nabila..dua2 masih single..kalau nak usha boleh la amik no fon diorang..hehee..awak berdua thanks ye sebab sudi mendengar rintihan hati saye ni..memberi pendapat dan idea yg bernas..sy hargai sangat2..sory copy paste pic tanpa pengetahuan awak..hehe..pasal biografi tu kalau sy ade peluang sy akan update k.. so tu la permintaan biografi yg diminta untuk diadaptasikan didalam blog..thanks for support and harap ianya akan menjadi kenyataan..ok la itu saje entry aku untuk hari ini..actually aku nk update pasal pandangan aku tentang politik..oleh disebabkan pilihan raya da nak dekatkan so nantikan je la..ok jaga diri jaga hati jangan sampai terluka..

0 dear Diary..:

 
;