18 May 2013

Cerita Dia - Drama Band

Assalamualaikum..

lagu ini mengisahkan seseorang yang masih dan tetap menunggu jawapan dari seseorang walaupun sudah ditolak..begitu juga aku yg menantikan jawapan dari seseorang..dulu aku mengharapkan jawapan dr Qiena untuk aku bersamanya tp dia tak beri apa2 jawapan..skang Qiena da bagi jawapan dan lampu hijau untuk aku melamar dia tp aku dah tawa hati ngan dia sebab dia kawen ari tu..walaupun perkahwinan itu bukan kehendak dia tp hati aku dah tertutup untuk dia..tiada ruang hati lagi untuknya cume sekadar kawan biasa..mungkin sebab aku tak nak trjadi lagi setelah sebelum ni aku mengharap kat dia tp hancur musnah segalanya..tp skang hati aku telah dicuri oleh AM's dan aku akan tunggu jawapan dari dia walaupon dia da tolaknya..aku yakin kalau aku bukan untuk dia pasti ada yg terbaik untuk dia..AM's relaku tunggu jawapan kau masihkah aku ada dalam hati kau AM's saat ini?ketika ini?hanya Allah je yg taw perasaan aku..

Cerita Dia – Drama Band

Sempurna
Cerita yang tak sempurna
Apakah alasannya
Siapakah di hatinya

Bahasaku
Mungkin tidak seindah
Lafaz kata pujangga
Namun ku bersumpah

Rela ku tunggu jawapanmu
Masihkah aku ada di hatimu
Saat ini

Biar tubuhku kan terpaku
Biar jasadku tak bernyawa lagi
Sampai nanti

Rela ku tunggu jawapanmu
Masihkah aku ada di hatimu
Saat ini

Biar tubuhku kan terpaku
Biar jasadku tak bernyawa lagi
Saat ini
Rela ku tunggu jawapanmu
Masihkah aku ada di hatimu
Saat ini…

0 dear Diary..:

 
;