14 May 2013

Johor Darul Takzim vs PKNS Selangor

Assalamualaikum..

Entri kali ni aku nk kongsi ngan korang sume masa aku menyaksikan perlawanan bola sepak pada 11 Mei 2013..Perlawanan antara Johor Darul Takzim menentang Selangor PKNS di Stadium Tan Sri Dato' Hj. Hassan Yunos, Larkin..dan keputusannye memihak kepada tuan rumah dengan jaringan 3 - 1..setiap perlawanan di Larkin kitorang tak kan lepaskan lagi2 bergambar.. memang tak lekang..mesti ada gambarnye..hahaa..dan kali ni aku bersama Datok, Daus, Mok dan Payjoe..tp yg tak best nye penonton yg datang makin berkurang..maybe sebab JDT lawan team underdog atau sokongan peminat trhadap JDT semakin merundum akibat dua kekalahan yg dialami JDT sebelum ni..ni pesanan dari aku kalau tak bole terima kekalahan jangan nak bangga dengan kemenangan...ikhlas dari hati..aku setia dengan team Johor Darul Takzim aku..

Photoshoot di dalam stadium

ni aku yg comel..hahaa

dari kiri Payjoe, Datok dan Daus

ni pulak Daus Datok dan Mapey

yang ni lah Mok..thanks sebab belanje air..hehe

Daus Datok Mapey lagi..mata tak boleh belah..hahaa

Mapey bersama mafla nye..

Pic ni paling smart..thanks to kakak(tak tahu name dia)sebab snap pic ni..

hero malaya..puihhh..hahaa

Daus memperagakan maflanye..

Mapey lagi..

dan lagi -_-

Datok dengan style tersendiri..hahaa

Datok lagi..

tu la antara gambar2 kitorang mase kat stadium sabtu aritu..next game JDT lawan T-Team di stadium Terangganu pada 17 Mei 2013..harap JDT memperoleh kemenangan bagi bersaing hebat dengan team yg berada ditangga teratas..InsyaAllah..so ni je entri untuk kali ni..

0 dear Diary..:

 
;