17 May 2013

Sudoku dan Search Word..

Assalamualaikum..

tadi mase aku lepak kat Sasa Pasir Gudang, aku pegang fon S3 datok..aku tengok dalam tu ade sudoku kot..hahaa..memang fav aku la an..aku pon main la game tu..da lame seyh tak main game tu..dulu aku memang kayu main game tu tp disebabkan yaya yg ajar aku main game tu aku jadi expert lak..sampai skang aku still lagi main sudoku tu tp da tak expert macam dulu..tp aku sedih giler sebab dalam tengah fokus main sudoku dia bole nak bla an..sakit pulak hati kita..so aku nk download game tu..harap2 ade la ea..

siosly game ni memang mencabar minda korang..try la blaja main..lagi2 kalau korang ade adik kecik beri pendedahan kepada diorang pasal game ni..sure otak diorang cepat pick up..and another game is search word..game ni lagi la fav aku dan expert giler..hahaa..aku ingat lagi aku penah suruh yaya amik buku search word ni kat tempat keje dia..sampai macam tu skali..emm nak buat macam mana dah aku minat kat game ni..hahaha..dulu tak diberi pendedahan dengan benda ni sume tp start kenal yaya dia slalu ajar aku dan bagi semangat tak putus asa untuk main game ni..nampak tak..hahaa

kat fon khali ade game ni tp dia kedekot giler..asal aku nak main ade je alasan dia..aku buang fon dia baru dia tahu erti penyesalan an..aku nak cari buku search word ni nanti..aku da gian sangat da sebab da lame tak main benda ni sume..hahaa..tp sios aku bukan nak update yg aku rindu yaya ke ape ke tp aku nak bgtaw kat sini yg aku pandai main sudoku dan search word..kau ade?hahaa..so akhir skali aku nak saran kan kat korang try la blaja main game ni..best giler..sangat awesome..so gud luck k..

0 dear Diary..:

 
;