15 May 2013

Happy Birthday to Amirul Fathe(Khali)..

Assalamualaikum..

Selamat hari lahir aku ucapkan kepada Amirul Fathe yg ke 22..semoga panjang umur dimurahkan rezeki..kitorang celebret besday jantan ni kat Batu Layar Kota Tinggi..turut mengikutinya adalah aku, pikey, alyn, dan aliff budak bary aku kenal tadi..so perjalanan agak best la dalam hujan dan gelap..tak de keje mandi laut malam2..hahaa..tp memang fucking awesome pegi sane..maybe sebab da lame tak mandi pantai kot sampai malam2 pon jadi nak mandi..so aku redah je la..malam2 tambah gelap tambah hujan renyai..memang agak bahaya tp Alhamdulillah kami sume masih hidup..tp yg tak best nye gerak da petang..so sampai sane malam..klau gerak awal sket da best da dapat mandi lame sikit..so ape pon memang terbuekkk la..

ni la hasil yg jadi kat jantan ni..telur 17 biji tepung 1 bungkus berserta sup sayur kailan ikan masin minyak kotor..so jadilak cengkodok khali..hahaa..so last dari aku aku skali lagi ucapkan Selamat hari lahir..sorry sebab jadikan kau cengkodok..btw kau memang sporting habes...chilll :)

0 dear Diary..:

 
;